
GMAIL REKLAMLARI
GSP nedir?Gmail Sponsored Search(GSP) olarak bilinen Gmail reklamları, Gmail kullanıcılarını özel reklam formatları ile hedeflemenize olanak sağlayan yeni reklam çözümüdür.
Nerede görülür?
GSP reklamları hedeflenen kullanıcıların Gmail hesabında "Tanıtımlar" sekmesinde en üstte renklendirilmiş mesaj olarak ve e-posta okuma sayfasında sağ panelde ya da sağ üstte köşede görülür. Tıklandıktan sonra ise mesaj olarak okuma panelinde gösterilir.
REKLAM FORMATLARI NELERDİR?
GGSP bir tanıtım mesajı içerir ve bu mesaj tıklandıktan sonra 650x650 boyutunda bir HTML görseli ile asıl mesaj verilir. GSP kampanyalarında 3 reklam formatı kullanılabilir.
1) Temel Görsel 2) Gömülü Video 3) Başvuru Formu .
HEDEFLEME SEÇENEKLERİ NELERDİR?
i) Alan adları
ii) Anahtar Kelimeler
iii) İlgi Alanları
iv) Ürün Kategorileri
v) Email Listeleri
GSP NASIL ÜCRETLENDİRİLİR?
GSP reklamları ziyaretçi başına maliyet olarak ücretlendirilir. Sadece reklama tıklandığında ve büyük mesaj görüntülendiğinde her bir kullanıcı için sadece bir defa ücretlendirilir. Açıldıktan sonraki gösterim , tıklama ve reklamı iletme herhangi bir maliyet oluşturmaz. Bir kullanıcı reklamı açana ya da silene edene kadar 30 gün içerisinde en fazla 10 defa hedeflenir.